بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

دختر بهار

عشق مامان مریض شد

1392/12/4 17:00
نویسنده : فاطمه
341 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم شرمندتم.به خاطر سهل انگاریم دستت سوخت,از تخت افتادی و این بار هم که مریضت کردم.آره مامان من مریضت کردم چون صبح که از خواب خوشکلت پا شدی من قطره آهن بدمزتو دادم و بعدشم بهت فرنی دادم که دلت آشوب شد و حالت بهم خورد.منم تو رو لختت کردم و دستو صورتتو شستم .بعدشم...از عصر تبت شروع شد تا نصفه شب طاقتم نیومد و بابا رو بیدار کردم و بردیمت دکتر.البته خداروشکر فقط بهت استامینیفون داد.اما مثل یک گل پژمرده شدی.منو ببخش مامانی

 

 

اینجا گلم حدود شش ماه و نیمته که برا اولین بار مریض شدی.ماچ

پسندها (2)

نظرات (5)

افسانه(مامان فاطمه)
7 اسفند 92 9:49
سلام ممنون که به ما سر زدید چه دختر عسلی داری ماشالله ما زنا عادتمونه که واسه همه چی خودمونو مقصر بدونیم و بابتش خودمونو سرزنش کنیم بچه ست دیگه این اتفاقا ممکنه واسه هرکسی بیفته
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.آخه این وروجکا وقتی مریض میشن خیلی مظلوم میشن.دل آدم واسشون کباب میشه.
افسانه مامان هیچکس!
13 اسفند 92 1:10
الهی فاطمه جون قربون دلت برم که اینقدر نازکه مامان شدن خیلی سخته همش باید نگران باشی
فاطمه
پاسخ
واقعا همین طوره.تا گوساله گاو شود دل مادرش آب شود
افسانه مامان هیچکس!
13 اسفند 92 1:12
ببین من واسه تک تک پست هات نظر دادم. تو هم بیا و واسه همشون تک به تک نظر بده اگه نیای قهر قهر قهر تا روز قیامت
فاطمه
پاسخ
باشه عزیزم.حتما
فاطمه سادات مامان متین جون
27 فروردین 93 15:02
سلام فاطمه جون خوبی؟ دلم خیلی برات تنگ شده نمیدونم شناختی یا نه !!!رفیق دوران دانشگاهم بالاخره موفق شدم چهره دختر گلتو ببینم.ماشالا خیلی بانمکه.خدا برات حفظش کنه عزیزم اگه دوست داشتی به وبلاگ پسرم بیا و عکساشو ببین و نظر بذار تا با هم در رابطه باشیم فعلا بای
فاطمه
پاسخ
سلام بی وفای بی معرفت.بابا چه عجب مفتخرمون نمودید.ببخشید دیر پیغامتو دیدم .چشم عزیزم حتما.در ضمن دلمون هم برا صدات هم روی ماهت تنگ شده.یه زنگ بزنی کفرخدا نمیشه.من که هر وقت زنگ زدم نبودی.پسر نازتو هم ببوس.خداحفظش کنه برات
مامان طاها و رها
13 آذر 93 16:39
خدا حفظش كنه چقدر ماهه
فاطمه
پاسخ
مرسی فدای شما.ایشاا.. نازنازی های شما هم سلامت باشن همیشه ی همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد