بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

دختر بهار

مامانی داره بافنده میشه

1392/12/4 16:32
نویسنده : فاطمه
188 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چند وقتیه که با راهنمایی دوستم اکرم جون با هم دیگه میریم کلاس بافتنی.میخوام برا دخملم چیزای خوشکل ببافم.البته شما زیاد تو کلاس با من همکاری نمیکنی ولی خوب یه جورایی با هم کنار میایم دیگه.قول اولین کارمو به زینب جون دادم که قسمتش نشد و نصیب یاسمین عمه شد.مامانی فکر نکنی به یادت نیستمزبانکده محصل .شما الان برا این کلاه یه کم کوچولویی.ایشاا.. سال دیگه برات خوشکلترشو میبافم.اینو فقط محض یادگیری بافتم عزیز دلم .

این عکس اولین کارمه که برا یادگاری ثبتش میکنم

پسندها (2)

نظرات (4)

نی نی شیطون
4 اسفند 92 16:49
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی.حتما خوشحال میشم
اکرم
6 اسفند 92 18:57
سلام فاطمه جون انقدر دلم واسه دلقک بازی های تو و کلاس بافتنی تنگ شده،کلی خوش میگذشت...خیلی کلاهت خوشکل شده از مال منم قشنگ تر شده.واقعا مریض داری سخته پوسیدم تو خونه
فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم.ایشاا.. زودتر خواهرت خوب بشه عزیزم.دلم برات تنگ شده
سمیه مامان زینب
7 اسفند 92 0:53
ای نامرد این کلاه و شالگردن مال زینب بود باز اومدی واسه خواهرشوهره خودشیرینی کنی ؟؟؟ ای شیرین عسل
فاطمه
پاسخ
اگه خوشت اومده برا زینب جونم میبافم.اینکه ناراحتی نداره
افسانه مامان هیچکس!
13 اسفند 92 1:05
منم واسه نی نیم از اینا میخوام
فاطمه
پاسخ
ایشاا.. چشم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر بهار می باشد